Imi plac jocurile

Inca de cand eram mic copil mi-au placut jocurile. Incepand de la jocurile din fata blocului pana la jocurile pe calculator. Imi amintesc cum jucam in urma cu foarte mult timp Mario si impuscam ratele pe un joc pe televizor, asa-l numeam noi, copii anilor '90, dar defapt acea consola se numea Terminator 2.

Tehnologia a evoluat incet incet si au aparut si pe la noi calculatoarele la preturi mai accesibile, iar cand am avut si eu parte de unul ma jucam toata ziua, pentru ca grafica jocurilor era destul de impresionanta, si totusi daca stau sa ma uit in urma cu cativa ani nu era nici macar pe sfertul celei din anul 2012.

Imi amintesc cu drag de vremurile cand cautam ca disperatul jocuri cu bataie pe unde puteam, nu aveam acces la internet sa descarc aceste jocuri asa ca umblam din copil in copil si faceam CD-uri cu jocuri, jocuri pe care nu le aveam in colectie si pe care nu le mai jucasem vreodata.

Am impresia ca tehnologia jocurilor a evoluat prea mult, este prea multa realitate in ele iar unele provoaca o super dependenta! Oricum, eu raman la jocurile old school cu bataie, un exemplu bun ar fi Mortal Kombat 4.