Jocurile cu care am copilărit

Vreau să vă vorbesc astăzi despre copilărie, și mai exact despre jocurile cu care am copilărit, despre sentimentele pe care le aveam pe atunci și despre cum eram total captivat de tot ce se întâmpla în jurul meu.

Trebuie să recunosc că mi-a fost greu să-l conving pe tata să-mi cumpere un PC, au urmat plânsete, rugăminți și o mulțime de promisiuni, însă toate au mers așa cum mi-am dorit, deși am avut ceva de furcă până când mi-am văzut primul PC frumos așezat și îngrijit pe o masă.

A urmat mai apoi o săptămână de chin pe sistemul de operare Linux, până când am găsit pe cineva cu cunoștințele și resursele necesare pentru a-mi instala și mie Windows XP, eram prin 2005 dacă nu mă înșel.

Odată cu instalarea sistemului de operare, tipul care se ocupa cu așa ceva în zona, avea și un pachet extra de jocuri, așa că le-am luat pe toate și mi le-a instalat și făcut frumos iconiță pe desktop.

Printre primele jocuri pe care le-am avut pe PC se numărau: Mortal Kombat 4, Worms World Party, NFS II, FIFA 98, FIFA 2002, Age of Empires II și încă în jur de 10, pe care sincer să fiu nu le mai rețin, însă am reținut esența, acele jocuri pe care le-am jucat mult timp și care sunt jocurile cu care am copilărit și pe care le-am jucat de nenumărate ori.

Trebuie să recunosc că Mortal Kombat 4 a fost unul dintre cele mai butonate jocuri pe care le-am jucat. Mi-au plăcut întotdeauna jocurile cu bătaie, cu lupte în ring și așa mai departe, drept urmare o listă de jocuri cu bătaie găsești pe link-ul atașat.

Știu că pe lângă jocul cu bătaie Mortal Kombat, mai aveam încă unul, și tare mă chinui de multă vreme să-mi reamintesc numele lui însă nu reușesc să-mi aduc aminte.

Era un joc cu o iconiță pe care scria LB sau ceva de genul și spre deosebire de Mortal Kombat unde bătaia era defapt la nivel de abilități ale fiecărui jucător în parte, în celălalt joc era vorba mai mult despre bătaie într-un fel de țarc, afară, bineînțeles că și aici luptătorii aveau abilități separate, însă erau umani, nu ca în MK4 unde toți luptătorii erau niște ciudățenii.

Dacă ar fi să mă întorc în timp, aș vrea să fi avut mai multe jocuri cu bătaie și să mă joc mai mult, pentru că peste aproximativ 2 ani am renunțat efectiv la jocuri și mi-am găsit o altă pasiune, online-ul.