Asigurările Obligatorii RCA La Omniasig Au Prețuri Exagerate!

Zilele astea m-am gândit să caut o ofertă cât mai decentă pentru o asigurare RCA deoarece pe 15 Februarie imi expiră, și o cunoștință mi-a recomandat să apelez la Omniasig deoarece au prețuri modeste.

Toate bune și frumoase. Intru pe site-ul lor unde am găsit un calculator RCA care calculează valoarea poliței instant în funcție de câteva criterii. Personal am un Daewoo Espero 1.8 MPI din ‘97 și masina de familie, un VW Passat 1.8 Diesel din 2008. Am introdus toate datele necesare pentru calcularea poliței RCA pentru Espero și mare mi-a fost mirarea să văd că mă va costa 1166 Ron pentru 12 luni.

Polița curentă este făcută la BCR Asigurari și m-a costat undeva la 500-550 Ron pe un an de zile și la Omniasig dublu?! M-a ferit Dumnezeu de accidente însă 1200 Ron asigurarea obligatie pentru 1 an de zile mi se pare enormă, cel putin asta pentru un Espero.

Unde obișnuiți să faceți asigurările obligatorii? Sunteți mulțumiți de oferta primită?